کمبود فلزات برای خودروهای الکتریکی در دستور کار C-suits خودروسازان قرار گرفته است
گردهمایی های خصوصی در کنفرانس سالانه صنعت معدن در هالیوود بیچ فلوریدا چهره های جدیدی را در سال جاری به همراه داشت: مدیران بخش خودرو به طور فزایندهای نگران افزایش قیمتها و عرضه محدودتر فلزات مورد استفاده در باتری های خودروهای الکتریکی بودند. شرکت تسلا، شرکت خودروسازی فورد و گروه AG مرسدس بنز از جمله خودروسازانی بودند که کارکنان ارشد خود را برای شرکت در کنفرانس جهانی فلزات و معدن BMO با حدود 1500 نماینده فرستادند، رویدادی که معمولاً عمدتاً با حضور تولیدکنندگان سنگ آهن و آلومینیوم برگزار میشد. بر اساس گزارش بلومبرگ NEF، حضور آنها بر محبوبیت روزافزون خودروهای باتریدار تاکید میکند، که به کمک تلاش جهانی به سمت انرژی پاک، که برآورد میشود تا سال 2050 به فلزات به ارزش 10 تریلیون دلار نیاز داشته باشد.
برای هضم فلزات باتری ثبت نام کنید ترنت مل، یکی از شرکتکنندگان و مدیر اجرایی Electra Battery Materials Corp.، در تورنتو، گفت: “تولیدکنندگان خودرو با شرکتهای زیادی مانند خودمان جلسات اتاق به اتاق داشتند و سعی میکردند بفهمند که چگونه به زنجیره تامین خود رسیدگی کنند.” توسعه دهنده پروژه های معدنی و پالایشی. او گفت که شرکتهای خودروسازی اخیراً تیمهای خود را گسترش دادهاند و اکنون اتاقها را با متخصصان فلزاتی مانند لیتیوم – فلزی که در باتریهای ماشینهای برقی در همه جا وجود دارد – و منگنز یا در بازیافت باتری پر میکنند.