فولاد مبارکه در مسیر صعود عرضه
به نقل از معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، این شرکت داخلی تجربه 18 درصد افزایش عرضه محصولات را داشته و 15 درصد افزایش در آمد را در طی 19 ماهه گذشته سال جاری تجربه کرده است.
رامکو به نقل ازایراسین: “علی رغم نوسانات شدید قیمت ها که از پایان سال گذشته تا آذرماه سال جاری وجود داشت، فولاد مبارکه توانسته تمامی محصولات تولیدی مورد سفارش و نیاز مشتریان را به بازار عرضه کند.”
و با توجه به این رشد درآمدی این موضوع از این جهت اهمیت دارد که در زمینه تناژی، با توجه به اینکه رویکرد شرکت فولاد مبارکه تأمین حداکثری نیاز مشتریان داخلی است، توانسته نیاز بازار داخلی را در سال «تولید؛ دانشبنیان؛ اشتغالآفرین» تأمین کنیم و به رشد ۱۸ درصدی در عرضه محصولات از اسلب تا انواع محصولات سرد پوشش دار به بازارهای داخلی دست یافته است. و با توجه به اینکه در ده ماهه گذشته حدود ۶ میلیون تن محصول فولاد مبارکه در بازار داخلی، عرضه شده است، ادامه داد: این میزان در سال گذشته ۵ میلیون و ۵۴ هزار تن بوده است که با توجه به سفارش های ثبت شده، قطعاً در پایان سال جاری شاهد ادامه روند روبه رشد عرضه محصول خواهیم بود.